Zwrot towaru
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem konsument zawierający umowę kupna/sprzedaży na odległość, ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny
w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Konsument ponosi koszty związane z odesłaniem do magazynu zwracanego produktu. Jeśli korzystanie z towaru było inne niż przeznaczenie charakteru, cech lub funkcjonowania rzeczy konsument odpowiada również za zmniejszenie jej wartości.
Jak można przekazać zwracany towar ?
-
Zarejestrowani użytkownicy
Zaloguj się na swoim koncie, wypełnij formularz w zakładce zwroty - po prawidłowym wypełnieniu formularza otrzymasz numer zwrotu. Uprzejmie prosimy o umieszczenie go na przesyłce, a także o dołączenie do przesyłki oryginału paragonu, bądź kopii faktury. -
Niezarejestrowani użytkownicy
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy - tutaj. Uprzejmie prosimy, abyś dołączył go do paczki ze zwracanym produktem wraz z oryginałem paragonu, bądź kopią faktury.
Gdzie nadać przesyłkę zwracając towar ?
Fitom
ul. Al. Boh. Września 9
02-389 Warszawa
tel: 22 658-21-58
Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem, takie paczki nie będą przyjmowane. Zwrotów pieniężnych dokonujemy w taki sposób, w jaki została wykonana transakcja.