Zamów do 14-tej wyślemy dzisiaj (pn-pt)
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Reklamacje

Reklamacje

Jako nasz Klient masz prawo do zareklamowania towaru, który jest wadliwy. Możesz to zrobić z tytułu rękojmi składając reklamacje do Sprzedającego lub na podstawie Gwarancji dotyczącej konkretnego produktu (o ile nie minął jej termin) zgłaszając ją do Producenta.

Reklamacja na podstawie Gwarancji Producenta

Reklamacje na podstawie Gwarancji danego produktu to można zrobić bardzo prosto i szybko. Wystarczy skorzystać bezpośrednio z autoryzowanego punktu serwisowego danego Producenta. Gwarancja Producenta widnieje na karcie danego produktu.

Reklamacja z tytułu rękojmi

Gwarancja z tytułu rękojmi zgodnie z prawem UE wynosi 2 lata. Reklamacje dotyczące Umowy z tego tytułu można składać do Sprzedawcy na dwa sposoby:

  • Korzystając z reklamacji wysłanej na adres mailowy: fitom@poczta.fm

  • Korzystając z reklamacji w formie pisemnej wysłanej na adres Sprzedawcy:

    Fitom
    ul. Al. Boh. Września 9

    02-389 Warszawa

Aby reklamacja była poprawnie złożona wymagane są informacje takie, jak:

  • imię, nazwisko, adres i adres e-mail Kupującego,
  • data zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności, które uzasadniają reklamację.

Jeżeli dane lub informacje podane w reklamacji będą wymagały uzupełnienia to przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający ma prawo zgłosić się do składającego reklamację w celu uzupełnienia ich we wskazanym zakresie.
Sprzedający przyjmuje i rozpoznaje złożone reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w postaci spełniającej powyżej wymienione kryteria.
Odpowiedź na złożoną przez Klienta reklamację wysłana zostanie na podany przez Kupującego adres. W zależności od formy składanej reklamacji będzie to adres e-mail, bądź adres poczty tradycyjnej.

Zaufane Opinie IdoSell
4.89 / 5.00 1847 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-12-09
Doskonale
2024-12-02
Bardzo szybka realizacja zamówienia
pixel